Eigenlijk kan het zo niet langer!

>>> KLIK HIER <<<
DAN HOEF JE NIETS TE MISSEN ....

Re: Eigenlijk kan het zo niet langer!

Berichtdoor GeWooninRoosendaal » zo 25 mei 2025, 15:05

Eigenlijk ....

Staat er niemand gek van te kijken, als er morgen al 100 GeWoon in Roosendaal Vrienden hebben gereageerd met het liefdevolle woord NAMASTÉ Afbeelding

Het zou de Dame in kwestie in ieder geval het gevoel geven, dat we haar massaal omarmen en wellicht kunnen we haar daarmee uit haar oneerlijke strijd trekken.

Maar bovendien zijn ruim 100 reacties van GeWoon in Roosendaal Vrienden een keihard statement naar de grote boze buitenwereld.

Binnen de muren van SEX-Bioscoop GeWoon in Roosendaal pikken we dat ik ik ik ik hokjes-denken simpelweg niet!

Wil je reageren?

>>> KLIK hier <<< Afbeelding en kom meteen in het juiste topic terecht.

Namasté Afbeelding

Mark

Aan de basis van het - GeWoon DOEN - staat onze liefdevolle filosofie.

(vraag er gerust naar, als het je niet helemaal duidelijk is)

NEEM JEZELF TIJDENS IEDER BEZOEK VOOR - OM - NIEMAND - TOT LAST TE ZIJN! :yess:

GeWooninRoosendaal
Beheerder
Beheerder

Woonplaats: BRUGSTRAAT 81 ROOSENDAAL ( recht tegenover het station , 50 meter )

Eigenlijk kan het zo niet langer!

Berichtdoor GeWooninRoosendaal » zo 25 mei 2025, 10:08

Seksbioscoop GeWoon in Roosendaal is anders dan al het andere.

Wij denken niet en nooit vanuit de omzet, maar vanuit de liefde voor de medemens.
Dat trekt een bepaald publiek.
Vrijwel al onze bezoekers nemen zich - tijdens ieder bezoek - voor om een ander - nooit - tot last te zijn.
De sfeer binnen de muren van GeWoon in Roosendaal is dan ook ongekend.

Met alle plezier steek ik mijn kop weer eens boven het maaiveld uit ....

- Je moet niets, je zou er wel eens over na kunnen denken -

Afbeelding DE NAMASTÉ GROET Afbeelding

Misschien ken je deze groet al?

Een OGEN openend verhaal maakte gisteren weer duidelijk, dat ik de visie waarin het GeWoon DOEN ontstaan is, op dagelijkse basis zal blijven herhalen.

Een transgender Vrouw (een mens) deed gisteren haar verhaal in ons aller Praatlaan.
Ademloos werd er geluisterd door iedereen.
- Inhoudelijk deel ik uiteraard niets -
Laten we het erop houden dat de wereld steenhard is en dat de hokjesgeest een kans op een liefdevolle leven onmogelijk maakt.

Uiteraard heb ik (als eigenaar en als coach) mijn best gedaan om de Dame in kwestie iets aan te reiken, waardoor er tussen het verleden en DIT moment weer een - gezonde - ruimte kan ontstaan.
(Ik hoop dat het werkt en anders coach ik je - reik ik nog meer aan - met alle plezier)

Het komt erop neer, dat de wereld totaal niet klaar is voor mensen die volgens de - domme overgrote meerderheid - niet passen in het algemeen geldende HOKJES-leven.

De zin hierboven doet mijn ogen branden....

Ik ben tegen hokjes en ook tegen een gay pride, of een lesbiennes community.
Ik heb niks met de Lhbtiq+ hokjes.
Waarom denk je dat SeksBioscoop GeWoon in Roosendaal geen Hetero en Gay zaal heeft, maar de zalen heeft genummerd 1 - 2 - 3 - 4?
(Deze nummers zijn niet bedoeld als hokjes, maar om onze bezoekers naar te kunnen verwijzen)

Sinds ik ontwaakt ben, dankzij de wijze lessen van DE Boeddha, zie ik alleen nog het licht in mensen en daardoor herken ik alle mensen puur en alleen als mens.
- wat niet wil zeggen, dat iedereen maar alles mag en kan - het wil zeggen, wat het zegt -

Vandaag wil ik iedereen vragen om eens heel eerlijk te zijn.
Ook jij denkt - nog steeds - in hokjes toch?
Je weet wel, wat draagt die meid rare kleren, wat is die gozer Gay en wat is die man zwart, etc, etc.
Voel je jezelf daar na al die jaren leven nog steeds goed bij?

Ik denk dat als je GeWoon in Roosendaal bezoeker bent, dat het de hoogste tijd wordt om eens eerlijk tegen jezelf te zijn.
Het denken in hokjes kan met wat inzet relatief eenvoudig stoppen.
DAT IS EEN KWESTIE VAN TRAINEN.

Wil jij ook liefdevol gaan leven, zonder wie dan ook in een hokje te plaatsen, dan heb ik de volgende tip voor je.

Stop met houdoe zeggen, of hoi, de mazzel en al dat andere gemakzuchtige gegroet op niets af.

Ga mensen eens waardevol groeten en er ontstaat tegelijkertijd ruimte in je geest.
De ruimte tussen je hokjes zal toenemen en als je er maar lang genoeg mee doorgaat, ben je verlost van de alles verziekende hokjesgeest en leer je op een leuke manier hoe fantastisch het is om liefdevol te leven.

Weg met de ik ik ik ik ik ideeën, leve het WIJ gevoel.

Wanneer iemand " Namasté " Afbeelding zegt, plaatst hij / zij / hun / meestal de handpalmen tegen elkaar voor de borst, met de vingers omhoog wijzend, met het hoofd lichtjes gebogen.

Het Namasté Afbeelding gebaar en het uitgesproken woord symboliseren respect en erkenning voor het liefdevolle deel en het innerlijke LICHT dat aanwezig wordt geacht in alle mensen.

Durf eens Namasté Afbeelding terug te zeggen en leer langzaam weer het licht in mensen te zien, dat ook in jou brand, in plaats van ieder mens in die RARE HOKJES te zien, van waaruit je tot nu toe gedacht hebt!

Je mag me een rare vent vinden ....
Je mag er ook je voordeel mee doen en een liefdevol leven gaan leiden.

Graag gedaan,

Mark
Eigenaar seksbioscoop GeWoon in Roosendaal
Namasté Afbeelding

SEX-Bioscoop GeWoon in Roosendaal
- uiteraard met een uitstekende luchtbehandeling in de winkel en in alle zalen -
Ons aller Johanness-Terras - de Praatlaan en de magische Fluister-Tuin met daarin een enorme Boeddha, vormen de rode draad binnen het - GeWoon DOEN -
Wij bieden ongekende mogelijkheden in onze 4 Playrooms en garanderen het Geestelijke en Lichamelijke welbevinden van iedere bezoeker.
- Aardige mensen zijn meer dan welkom om - GeWoon - te komen doen.
Brugstraat 81 te Roosendaal
Email : [email protected]
Website : http://www.gewooninroosendaal.nl
Tel : 0165 - 566 499

Aan de basis van het - GeWoon DOEN - staat onze liefdevolle filosofie.

(vraag er gerust naar, als het je niet helemaal duidelijk is)

NEEM JEZELF TIJDENS IEDER BEZOEK VOOR - OM - NIEMAND - TOT LAST TE ZIJN! :yess:

GeWooninRoosendaal
Beheerder
Beheerder

Woonplaats: BRUGSTRAAT 81 ROOSENDAAL ( recht tegenover het station , 50 meter )

Keer terug naar SEX-AGENDA (zonder inloggen)