laten we van het jaar 2026 het kroonjaar maken, doe je mee?
Het beste jaar ooit en daar hoort een springlevend Forum bij.
Daar hoort jouw inzet en positieve energie bij.
- Het KAN - niet eens zonder jou .....
200 PLUS BEZOEKERS PER DAG OP ONS ALLER FORUM - ACTIVITEIT = NUL
We kunnen het op 2 manieren zeggen, we kunnen het ieder jaar aangeven, iedereen maand aangeven, we kunnen het op 100 verschillende manieren zeggen ......
Het Team - dat zeker niet zielig is, maar in alle eerlijkheid best veel tegenslag heeft gehad - en nog - , heeft ondanks alle werkdruk en ellende nooit opgegeven, niemand heeft iets gemerkt van aflatende Forum inzet.
Wij zijn jullie dag in dag uit blijven dienen op ons aller Forum.
Het is treurig om te zien, dat zo weinig Mensen dat waarderen en "zelf ook eens de pen ter hand nemen".
- Onze motivatie om jou maar te blijven dienen en enthousiasmeren raakt op -
Ons aller GeWoon in Roosendaal Forum is een plek waar je welkom bent zoals je bent.
Om mee te lezen, mee te voelen, mee te denken — of juist om in stilte te genieten.
Actief of passief, alles is hier welkom — maar vergeet niet: een forum leeft pas echt door de mensen die er iets van zich laten horen. Wordt het te stil, dan verandert het al snel in een boek en ons aller Forum is juist bedoeld om te ademen, te bewegen en te verbinden.
Een forum is van oorsprong een rustig medium.
Géén vluchtige timelines, geen schreeuwende algoritmes.
Een plek waar woorden mogen blijven liggen en gesprekken mogen rijpen.
En toch…
Door de aandacht, snelheid en toewijding van onze moderators voelt dit forum verrassend levendig.
Vragen worden gezien, gesprekken gedragen en energie stroomt hier alsof dit oude medium iets hypermoderns is — zonder zijn ziel te verliezen.
Binnen dit forum vind je verschillende rubrieken, elk met een eigen sfeer en eigen thema.
Of je nu komt om te lezen, te zoeken, te delen, zelfs te leren of GeWoon om wat rond te kijken: er is altijd een plek die bij je past en ruimte voor wat jij zoekt op dit moment.
Zie het als een warme woonkamer in een snelle wereld.
Altijd in beweging, maar nooit gehaast.
Altijd open, zonder verplichtingen.
Voel je vrij om deel te nemen, of GeWoon even te zijn.
Je aanwezigheid, en jouw stem, maken dit forum levendig.
De bovenstaande tekst komt niet binnen, blijkbaar.
Of je bezoekt het GeWoon in Roosendaal Forum wel, maar of het nou wel of niet bestaat doet je niet zo heel veel?
- Waarom bezoek je ons aller Forum dan met regelmaat? -
- Blijkbaar trekt de inzet van een ander je wel aan? -
We nodigen je van harte uit om samen met het Team de bouwen aan een levendig Forum.
Wij vragen iedereen al zo lang om - iedere dag dat je inlogt - minimaal 1 bericht te posten.
- Dat kan echt iedereen en het is eigenlijk geen enkele moeite -
Dat kan het delen van een ervaring zijn.
Het aankondigen van je bezoek.
Een Party voorstel - Koopochtend - Slettenweek - Gemaskerd bal - verzin het maar!
Jezelf even voorstellen in ons aller Gastenboek.
Een bedankje aan het adres van iemand die zijn/haar/hun ervaring heeft gedeeld.
Iemand verwelkomen.
Een liefdevol stukje in ons aller Fluister-Tuin.
Een reactie op een - DOE MEE - Topic.
Noem maar op - ons aller Forum is één grote mogelijkheid én uitnodiging om actief mee te doen -
De hoeveelheid topics en onderwerpen waar je op kunt reageren is ongekend.
Een bericht posten kost je hooguit een paar minuten van je tijd.
Ruim 200 Forumbezoekers per dag hebben daar volledig maling aan!
- en doen helemaal niets terug in ruil voor wat men - vaak al jaren - krijgt -
Deze bovenstaande tekst komt - ook al - niet niet binnen, blijkbaar.
Zie je door je ik ik ik ik ik ik ik denken en handelen, nou echt niet meer wat je aan het doen bent?
- Waarom bezoek je ons aller Forum dan met regelmaat? -
- Blijkbaar trekt de inzet van een ander je wel aan? -
We nodigen je van harte uit om samen met het Team te bouwen aan een levendig Forum.
"Wees aardig wanneer het kan, het kan altijd"
Meer wil het Team er niet over kwijt ...
Team
SEX-Bioscoop GeWoon in Roosendaal
- uiteraard met een uitstekende luchtbehandeling - EN AIRCO - in de winkel en in alle zalen -
Ons aller Johanness-Terras - de Praatlaan en de magische Fluister-Tuin met daarin een enorme Boeddha, vormen de rode draad binnen het - GeWoon DOEN -
Wij bieden ongekende mogelijkheden in onze 4 Playrooms en garanderen het Geestelijke en Lichamelijke welbevinden van iedere bezoeker.
- Aardige mensen zijn meer dan welkom om - GeWoon - te komen doen.
Brugstraat 81 te Roosendaal
Email : [email protected]
Website : http://www.gewooninroosendaal.nl
Tel : 0165 - 566 499