Het meest hardnekkige probleem dat er bestaat!

>>> KLIK HIER <<<
DAN HOEF JE NIETS TE MISSEN ....

Het meest hardnekkige probleem dat er bestaat!

Berichtdoor GeWooninRoosendaal » wo 09 jul 2025, 17:43

Seksbioscoop GeWoon in Roosendaal maakt seks van ondergeschikt belang en juist daardoor wordt er - vanuit de liefde voor de medemens - meer dan genoeg seks ervaren...

- Even leren omdenken dus -

(Het doet me niets, als mensen besluiten dit stuk niet te lezen, omdat het te lang is, ik voel vanuit de liefde voor de medemens dat ik dit uitgebreid moet delen)

Afbeelding
"Geloof niet wat ik zeg, maar onderzoek of het klopt"

Liegen tegen jezelf, is het meest hardnekkige probleem dat er bestaat!

Laat ik mezelf nogmaals voorstellen.
"Ik" ben Mark en ben al vele jaren allround coach zonder enige vorm van financieel gewin.
(In een ander deel van mijn leven schijn ik ook nog ergens eigenaar van een Seksbioscoop te zijn, maar dat is in dit verhaal van totaal ondergeschikt belang)
Vanuit de liefde voor de medemens zet ik mijzelf zoveel mogelijk in om mensen te helpen die willen ontsnappen uit een totaal gefantaseerde vorm van bestaan (die de overgrote meerderheid van de mensen helaas voor waar aanneemt) en dus opzoek zijn naar Absolute Geestelijke Vrijheid en Blijvende Innerlijke Rust.

Ik heb in "mijn carrière" als Coach enorm veel gesprekken gevoerd over de meest uiteenlopende onderwerpen.

Uiteraard is mijn handreiking, waar een totaal ander inzicht uit voort kan komen en zelfs totaal ander gedrag uit voort kan komen, voor mij gesneden koek.
Wat ik aanreik is super simpel, dood eenvoudig en ook al doe je nog zo je best, er is geen speld tussen deze zeer eenvoudige leer te krijgen.

Toch haken verreweg de meeste mensen af en dat heeft alles met de titel van dit topic te maken.

Liegen tegen jezelf, is het meest hardnekkige probleem dat er bestaat!

Iedere lezer wordt van harte uitgenodigd om op dit moment zijn/haar schouders op te halen, of toe te geven aan een gezonde dosis nieuwsgierigheid .....

>>> KLIK hier <<< Afbeelding en ontdek of het klopt wat ik durf te zeggen?

Heel graag gedaan,

Namasté Afbeelding

Mark
Eigenaar GeWoon in Roosendaal

Aan de basis van het - GeWoon DOEN - staat onze liefdevolle filosofie.

(vraag er gerust naar, als het je niet helemaal duidelijk is)

NEEM JEZELF TIJDENS IEDER BEZOEK VOOR - OM - NIEMAND - TOT LAST TE ZIJN! :yess:

GeWooninRoosendaal
Beheerder
Beheerder

Woonplaats: BRUGSTRAAT 81 ROOSENDAAL ( recht tegenover het station , 50 meter )

Keer terug naar SEX-AGENDA (zonder inloggen)